luni, 7 septembrie 2009

Bloggerii despre powerball

Am cautat, din curiozitate pe blog-uri si forumuri pareri si impresii despre powerball.
Dintre cele mai interesante:

„Ca orice copil, jucariile inca ma fascineaza. Si ieri am zis sa-mi iau o noua jucarea. Mica, da’ a draq. Se numeste Powerball.”

Autor: http://www.nabelea.com

„mi-am luat un powerball. foarte misto chestie :-) „

Autor: http://eserban.blogspot.com

„Cel mai haios/ciudat cadou primit de la al meu a fost un powerball what was he thinking?! http://www.powerball.ro/ A fost cadoul "romantic" ales de el singur la 4 ani de cand suntem impreuna. La precedentele aniversari (si dupa lol) primisem bijuterii alese de mine din magazin. Atunci i-am zis sa aleaga el... Dar pot sa zic cu mana pe inima ca toti colegii mei baieti de birou au fost fascinati si au facut campionate cu el :P So e bun pt prieteni/sotziori.”

Sursa: www.miresici.ro

„Eu sunt cu powerball-ul, haltera aia la purtător... Am luat-o că mă dureau degetele de la tastat şi acum mi-am mai tras 3 ca să nu mai spun că s-au apucat şi colegi şi rudele...”

Sursa: www.visualart.ro , autor: laurghita

2 comentarii:

  1. Cel mai haios/ciudat cadou primit de la al meu a fost un powerball what was he thinking?! http://www.powerball.ro

    Voi realizati ca tocmai ati pus un testimonial la un produs competitor facut de NSD nu ? Felicitarile mele :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim pentru felicitari :))

    Testimonialele prezentate sunt referitoare la powerball, in general, nu la Powerball The Original.

    Tin sa mentionez totusi, pentru ca tot ai facut reclama respectiva la noi "in ograda", ca nu exista "Powerball facut de NSD". Atat Powerball The Original cat si NSD Powerball sunt produse de aceeasi firma. Distributia se face pe canale diferite, de aici si comunicarea sub un alt nume/concept.

    Totusi, ca in fiecare decizite de cumparare, si aici, pretul face diferenta ;)

    Concluziile sunt ale tale/voastre.

    Toate bune!

    RăspundețiȘtergere